سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور:

اجازه نمی‌دهیم اقشار آسیب‌پذیر زیر چرخ توسعه له شوند/ نگاه سیاسی به کسی نداریم

مسعود پزشکیان در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتما اقشار آسیب‌پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

مسعود پزشکیان پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر به خراسان رضوی، در نشست با فعالان و تشکل‌های اقتصادی استان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع)، با اشاره به نکات مطرح شده از سوی فعالان بخش‌های تجاری، صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری استان تصریح کرد: بنده خودم همواره منتقد سیاست‌هایی بوده‌ام که مشکلات و وضعیت نامناسب فعلی را ایجاد کرده است و حالا تلاش دارم با مشارکت شما فعالان اقتصادی و مردم این مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم انتظار دارند حل مشکلات‌شان به دست کسانی سپرده شود که توانایی و مهارت کافی و مناسب را دارند، افزود: کار‌های بزرگی می‌خواهیم انجام بدهیم ولی اول حتماً مردم را همراه خواهیم کرد، هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است و هر مداخله‌ای داشته باشیم حتماً اول با مردم گفتگو می‌کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: قلبا می‌خواهیم این اتفاق بیفتد؛ به علم، کارشناسی، نخبگان و تولیدکنندگان و سرمایه داران معتقدیم و می‌گوییم اگر اینها وارد صحنه شوند، مشکلات حل می‌شود.

پزشکیان گفت: باید جراحی‌هایی در بعضی بخش‌ها انجام دهیم تا کشور را از این وضعیتی که هست خارج کنیم . 

  «اجازه نمی‌دهیم اقشار آسیب پذیر زیر چرخ توسعه له شوند»

پزشکیان تصریح کرد: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتما اقشار آسیب پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند. به هر شکلی که شده است نباید اجازه دهیم مداخلات ما مردم را با بحران مواجه کند این چیزی است که حتما مراعات خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به هر قیمتی هر کاری را انجام ندهیم کاری را خواهیم کرد که عزت و اعتبار انسان‌ها با کمک شما فعالان اقتصادی، مردم و نمایندگان مجلس در آن حفظ شود. معتقدیم که وحدت و همدلی می‌تواند ما را به جایی برساند؛ اگر با هم باشیم، مشکلاتمان حل می‌شود؛ باور کنید دلمان می‌خواهد مشکلات شما را حل کنیم

 ما نگاه سیاسی به هیچ‌کس نداریم  

 پزشکیان ادامه داد: مدیری را انتخاب می‌کنیم که شرکت یا سازمان آنجا را بهتر کند. نمی‌شود به کسی اختیاری بدهیم وضعیت کارخانه یا شرکت را بدتر کند و فوق‌العاده دریافتی داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.