سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

اساتید و دانشگاهیان ادامه دهنده راه شهید امیرعبدالهیان باشند

حجت الاسلام مصطفی رستمی شهید امیرعبدالهیان را شخصیت برجسته دانشگاهی در کنار مقوله دیپلماسی دانست و گفت: اساتید و دانشگاهیان ادامه دهنده راه او باشند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم رونمایی از سردیس شهید امیر عبدالهیان در دانشگاه آزاد دامغان با حضور خانواده این شهید گرانقدر، گفت: امروز شاهد نامگذاری یک دانشکده در دانشگاه دامغان به نام شهید امیرعبدالهیان بودیم که این اقدام می‌تواند جریان خوبی را در کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این دست نامگذاری‌ها می‌تواند الگویی برای جریان‌های علمی در راستای حرکت در مسیر استقلال کشورمان با تاسی از سیره شهدا باشد، افزود: این نامگذاری‌ها یک اهمیت دیگر هم دارد و آن اینکه اساتید و دانشجویان باید بدانند که ادامه دهنده راه این شهدا هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور از شهید امیرعبدالهیان به عنوان یک شخصیت ویژه یاد کرد و بیان داشت: توجه به مسائل منطقه یکی از نقاط ویژه در کارنامه فعالیت این شهید گرانقدر است.

رستمی با بیان اینکه توجه به فلسطین و جبهه مقاومت دیگر موضوعی بود که شهید امیرعبدالهیان به خوبی آن را به نمایش گذاشتند، بیان کرد: ملت ما قدردان خدمت رسانی این شهید گرانقدر و شهید رئیسی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.