سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کرمان

در تداوم پویش نیکوکاری کارکنان سازمان ثبت اسناد کشور، آیین اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کرمان برگزار شد.

بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، صرف تامین کیف، کفش و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان کرمان شد.

در آیینی با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جازموریان، لباس و لوازم‌التحریر تامین شده از محل کمک‌های نقدی کارکنان ثبت اسناد و املاک کشور به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: موسسه نان و رزق بهشتی از فروردین ماه امسال با تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشارکت مسئولانه کارکنان و با هدف تلاش به منظور محرومیت‌زدایی آغاز بکار کرده است.


وی افزود: اولین گام موسسه نان و رزق بهشتی "پویش نذر نان" در مناطق محروم بود که به مرور و با کمک‌های خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک کشور دامنه فعالیت این موسسه گسترده‌تر شد.

سیدمهدی هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار داریم، بخشی از کمک‌های نقدی همکارانم در سراسر کشور صرف تامین کیف، کفش و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جامعه هدف موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، مناطق کم‌برخوردار استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و در استان کرمان نیز تمرکز فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، بر شهرستان جازموریان قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.