سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف به دادگاه بین‌المللی درباره دستگیری پوتین هشدار داد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه قضات دادگاه بین‌المللی را تهدید کرد که در صورت دستگیری پوتین، جان آنها بی‌ارزش خواهد بود.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه به قضات دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به فکر احمقانه دستگیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور هشدار داده و آنها را تهدید کرد در صورت اقدام برای این کار،  جان آنها ارزش بیشتری از کاغذ کثیفی که یادداشت آنها روی آن نوشته، نخواهد داشت.

بر اساس گزارش آر تی، مدودف در توضیح بیانیه اتحادیه اروپا که نگرانی خود را از سفر ولادیمیر پوتین به مغولستان، یکی از اعضای «دادگاه کیفری بین‌المللی» ابراز می‌کند، در تلگرام نوشت: مغولستان این دادگاه بین‌المللی و منحطان اروپایی را به جهنم خواهد فرستاد.

وی افزود: اگر من به جای قضات و دادستان در این دادگاه بودم، بزرگترین ترس من این بود که یک احمق سعی کند حکم را برای دستگیری رئیس جمهور روسیه اجرا کند زیرا اگر این اتفاق بیفتد، جان آنها از کاغذ کثیفی که حکم روی آن نوشته شود، با ارزش‌تر نخواهد بود.

شایان ذکر است که مغولستان کشوری است که قانونا موظف به دستگیری و تحویل افراد تحت تعقیب به دادگاه فوق الذکر است.

 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شب گذشته در یک سفر رسمی به مغولستان وارد شد که شاهد استقبال گسترده رسمی و مردمی بود و در جشن‌های هشتاد و پنجمین سالگرد آزادی مغولستان توسط ارتش شوروی و پیروزی بر ژاپن در طول جنگ جهانی دوم شرکت خواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.