سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در روزهای پایانی ماه صفر؛

۱۸۰ سرویس فوق‌العاده اتوبوس برای مقاصد پرتردد برون شهری برقرار شد

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: ۱۸۰ سرویس فوق العاده اتوبوس برون شهری در دهه پایانی ماه صفر برقرار شده است.

 داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در تمامی سایت‌های فروش بلیت در مسیر‌های رفت به مقاصد پرتردد از جمله مشهد برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: هم اکنون در تمامی سایت‌ها و سکو‌های فروش بلیت بلیت اتوبوس به میزان کافی وجود دارد و در صورتی که سرویس‌های اتوبوس در یک مسیر کامل شود لیست انتظار تهیه شده و سرویس‌های فوق العاده برای مسیر‌های پرتردد راه اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: تقاضا به شیوه و روال عادی و سالانه در این مسیر‌ها وجود دارد و با توجه به آمار سال گذشته  برای امسال  در سه روز پایانی هفته حدود ۱۸۰ سرویس فوق العاده علاوه بر سرویس‌های برنامه‌ای در نظر گرفته ایم و در تمامی استان‌ها هدف گذاری لازم را اجرا کرده ایم.

باقرجوان با اشاره به اینکه نظارت‌های خود را بر روی بلیت اتوبوس‌ها تشدید کرده ایم، گفت: نرخ مصوب بلیت تمامی مسیر‌ها در محل پایانه‌ها ثبت شده و در صورتی که بلیتی خارج از نرخ مصوب به مسافران فروخته شود و بازار سیاهی در این بخش ایجاد شود مسافران می‌توانند از سامانه ۱۴۱ و وب سایت سامانه ۱۴۱  استفاده می‌کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: اتوبوس ، مسیر پرتردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.