سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۲۷ هزار درخواست مجوز الکترونیکی کسب و کار در فارس

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس در زمینه صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار در فارس طی ۱۱ ماه اخیر گفت: در این مدت۱۲۷ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی کسب و کار برای متقاضیان از طریق درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده است.

ایوب فرامرزی در این باره بیان کرد: ۹۴ درصد از این درخواست‌ها به صدور مجوز منتج شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس ادامه داد: فرهنگ‌سازی در دستگاه‌های اجرایی، گسترش تبلیغات اجرای پویش تبلیغاتی کسب و کار، حرکت جهادی تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا، احصای ایرادات درگاه ملی مجوز‌ها و انعکاس آن به مرکز ملی پایش مطالعات، بهبود محیط کسب و کار کشور با هدف تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوز‌ها از مهمترین عوامل تمایل متقاضیان به دریافت مجوز از طریق این درگاه است.

او اضافه کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی فارس، اتاق اصناف استان در رتبه نخست درخواست صدور مجوز قرار دارد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل جهاد کشاورزی، سازمان نظام پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

فرامرزی اعلام کرد: شهر شیراز با ۴۴ هزار و ۸۸۰ درخواست بالاترین رتبه درخواست صدور مجوز‌ها را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده و شهرستان‌های مرودشت، کازرون و جهرم نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.