سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز، آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی

داوطلبان مجاز در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ تا امروز برای انتخاب رشته مهلت دارند.

کارنامه علمی داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۳، ۳۱ مردادماه منتشر شده است و داوطلبان مجاز در این آزمون، تا امروز می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

براساس جدول ظرفیت سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۳ در این دوره تعداد ۳۹۵ نفر در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی پذیرفته می‌شوند.

در دفترچه راھنمای انتخاب رشته-محل تحصیل آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ میزان اعلام نیاز آموزشی و درمانی تعهدات قانون اصلاح بند ۳ ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی «تعهد خاص» در سال ۱۴۰۳ (مربوط به متقاضیان پذیرش بومی) نیز آمده است.

بر اساس قانون برقراری عدالت آموزشی، میزان تعهدات پذیرفته شدگان طبق ضوابط و مقررات مربوطه تعیین می‌شود و قابل خرید یا جابجایی نیست.

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۳ در رشته‌های پروتز‌های دندانی، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی جامعه نگر، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.