سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی فارس برای جابجایی زائران حرم رضوی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: با توجه به افزایش سفر‌ها به مقصد مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی زائران بسیج شده است.

محسن عمادی از اجرای طرح ویژه تأمین و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری برای خدمات‌رسانی به زائران و کاروان‌های عزاداری در سفر‌های بازگشت دهه پایانی صفر خبر داد و گفت: این طرح که به‌صورت همزمان در سرتاسر کشور از روز شنبه، ۱۰ شهریور مصادف با ۲۶ صفر آغاز شده است و به مدت ۸ روز تا روز شنبه، ۱۷ شهریور و همزمان با سوم ربیع‌الاول در مشهد مقدس استمرار خواهد یافت.

او با توجه به خیل عظیم ورود زائران به مشهد مقدس افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برنامه‌ریزی لازم را به منظور جابه‌جایی زائران در استان خراسان‌رضوی و مراکز استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس هم‌چنین به زائران توصیه کرد؛ در زمان تهیه بلیت در مسیر‌های عزیمت به مشهدالرضا، نسبت به تهیه بلیت از سایت‌های معتبر فروش اینترنتی برای سفر‌های بازگشت نیز اقدام کنند.

عمادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلفن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات تمامی کاربران جاده‌ای و بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.