سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره صنایع دستی آموزش چرم دست‌دوز در کرمانشاه برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه از برپایی دوره آموزشی رایگان چرم دست دوز در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: توسعه آموزش‌های توانمندسازی صنعتگران صنایع‌دستی یکی از برنامه‌های این اداره برای این حوزه است.

فردین زارعی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای علاقه‌مندان به صنایع‌دستی یکی از اقدامات مهم اداره است که در سال جاری مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون دوره آموزش رایگان چرم دست دوز در شهرستان کرمانشاه در حال برگزاری است، گفت: در این دوره آموزشی تعداد ۲۰ نفر از کارآموزان علاقه‌مند به صنعت چرم دوزی شرکت دارند که در ۸۰ ساعت در حال برگزاری است.

زارعی بیان کرد: چرم دوزی سنتی یکی از رشته‌های پرطرفدار حوزه صنایع‌دستی شهرستان است که تولیدات آن از بازار فروش بسیار مناسبی برخوردار است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه، ادامه داد: برای افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند، گواهی مهارت صادر می‌شود که می‌توانند با دریافت کارت صنعتگران صنایع‌دستی در آینده از تسهیلات اشتغالزایی این حوزه بهره‌مند شوند.

برچسب ها: چرم دوزی ، صنایع دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.