سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه گردشگری سقزچی شهرستان نیر به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود

نماینده مردم اردبیل، در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح منطقه نمونه گردشگری سقزچی شهرستان نیر، به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.

احد بیوته امروز در بازدید از طرح‌های اجرایی شهرستان نیر گفت: منطقه گردشگری سقزچی در پنج کیلومتری شهر نیر و حوالی روستای سقزچی موقعیت خوبی برای جذب گردشگر و ایجاد درآمد دارد و باید طرح‌های لازم در آن پیاده شود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گردشگری را از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان نیر دانست و افزود: احیای منطقه سقزچی همانند منطقه گردشگری بولاغلار نیر می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و درآمدزایی برای اهالی مفید باشد.
او همچنین در بازدید از طرح توسعه مرکز اورژانس نیر گفت: عملیات اجرایی این پروژه از یک سال پیش شروع شده و به دلیل مشکل پیمانکار رها مانده که باید سریع تعیین تکلیف شود.
بیوته در بازدید از مدرسه نیمه کاره روستای ویثرق نیر از عملیات اجرایی آن اظهار رضایت کرد و همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب خوابگاه و مجموعه ورزشی شهید صوابی شهرستان نیر افزود: خوابگاه در حال تکمیل شدن بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از عملیات اجرایی پروژه کمربندی شمالی نیر هم بازدید و اظهار کرد: سه کیلومتر از این مسیر زیرسازی و آسفالت شده و بقیه نیز با نظارت و طبق برنامه زمان‌بندی اجرا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.