سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۷ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی ۷ پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در این استان همزمان با دولت سیزدهم خبر داد.

محمود شمسی پور اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۳ پایگاه اورژانس شهری در شهر‌های بروجن، اردل و آلونی و ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در گرم دره، یانچشمه، گوجان و نقنه راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین در سه سال اخیر ۹ باب ساختمان برای پایگاه‌های اورژانس شهید رئیسی اردل، الهیه بروجن، فرادنبه، گوجان، قلعه مدرسه، چغاخور، نقنه، گرم دره و ارمند احداث و تکمیل شد.

شمسی پور ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم این بنا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعداد نیروی انسانی عملیاتی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ سطح استان از ۲۶۷ نفر به ۳۸۷ نفر افزایش یافت.

شمسی پور یادآور شد: خرید و نصب ۳۵ دستگاه تله مدیسین (تله کاردیو گرام از راه دور) بر روی آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ سطح استان و انجام تعمیرات اساسی بر روی ۱۵ دستگاه از آمبولانس‌های فرسوده ناوگان اورژانس از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: طی سه سال اخیر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سازمان اورژانس کشور تحویل و با تجهیز آن در سه راهی گوشکی واقع در شهرستان خانمیرز مستقر گردید.

شمسی پور به تکمیل، تجهیز و راه اندازی آشیانه پایگاه هوایی اورژانس واقع در مجتمع پردیس رحمتیه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت واحد تعمیرگاه آمبولانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم راه اندازی شد.

وی در پایان، تحویل گرفتن ۳ دستگاه موتورلانس از سازمان اورژانس کشور و راه اندازی و تجهیز ۲ پایگاه آموزشی جهت افزایش مهارت پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ را از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.