سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش‌زاده: تیم‌ها با مبلغ قرارداد دو بازیکن می‌توانند ورزشگاه بسازند

پیشکسوت فوتبال گفت: وضع مالی همه تیم‌ها خوب است اگر بخواهند می‌توانند با پول قرارداد دو بازیکن ورزشگاه بسازند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال پیش بینی می‌شد که فراز و نشیب زیادی در لیگ امسال به خصوص   برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشاهده کنیم. تفاوتش این است که ساختار سرخابی‌ها همچنان به قوت خود باقی ماند و به قول علی پروین، خصوصی سازی کشک است. شما دیدید که باز هم تیم‌ها بلاتکلیف هستند.

داداش زاده درباره نداشتن استادیوم برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم یک بار برای همیشه دارد اتفاق خوبی رخ می‌دهد و پافشاری کنند. از زمانی که ما بازی می‌کردیم بلاتکلیف بودیم یک بار می‌گفتند استادیوم آزادی بازی دارید و دفعه دیگر می‌گفتند باید در استادیوم تختی به مصاف حریف خود بروید. اکنون فرق کرده است و این دستور العملی که آمده خوب است. یک بار برای همیشه اتفاق بیفتد. اکنون وضعیت همه تیم‌ها از لحاظ مالی خوب شده است. اگر بخواهند پول یک الی ۲ بازیکن را بدهند همه تیم‌ها می‌توانند برای خود استادیوم بسازند، اما چون پول‌هایی به باشگاه‌ها می‌آید و هزینه زیر ساختی نمی‌شود اکنون این اتفاقات افتاده است.  

او درباره نارحتی اش از صحبت‌های همرنگ داور مسابقه در تجلیل از داوران گفت: من همیشه از داوری حمایت کردم و همرنگ همشهری ام است. یکی از داوران خوب در دوران خودش بود. به هر حال دوستان همرنگ خودشان می‌خواهند داوری کنند و  همرنگ را سپر کردند تا او حرف بزند و آنجا جای این حرف‌ها نبود.

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم داماش گفت: من برای طرفداران دلم می‌سوزد. اول اینکه داماش گیلان مشکلات مالی و بدهی‌ها داشت و بعد داماش ایرانیان شد و این داماشیان است.  تیم داماش قدمت درازی دارد، اما این تیم  داماش برای ۲، ۳ سال است و یک بچه بود که داشتند زیربنایش را درست می‌کردند و من خودم از دسته سوم این تیم را بالا آوردم، اما هنوز پولم را نگرفتم. وکیل خودم با مالکان داماش زد و بند کرد و من هنوز پولی نگرفتم. پنجره نقل و انتقالات بسته نبود و مشکلات مالی هم وجود نداشت. یکسری لیدر‌های پولکی  در داماش  رخنه کردند  و اجازه نمی‌دهند این تیم سروسامان بگیرد. من ۲، ۳ اسپانسر آوردم و حتی گفتم من نیستم تا تیم جان بگیرد، اما اجازه ندادند. متاسفانه چرا فوتبال گیلان رشد نمی‌کند، چون آقایان می‌گویند که ما باید باشیم و اگر نباشیم نمی‌خواهیم تیم داماش باشد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.