سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری‌ها: پرسپولیس زهردار نیست

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

نبی الله باقری‌ها بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما نباید به ۳ هفته ابتدایی نگاه کنیم، تیم پرسپولیس  که در این ۵، ۶ سال اخیر شخصیت قهرمانی پیدا کرده است، در این ۳ هفته انتقادات زیادی به این تیم   شد، اما به نظرم هواداران باید این فصل  را به دلایل مختلف  صبورتر باشند. سرمربی جدید به تیم پرسپولیس اضافه شده است و  خیلی از بازیکنانی که در قهرمانی‌های قبلی تاثیرگذار  بودند جابه جا شدند و از این تیم رفتند. مهمترین اتفاق هم زمین مسابقه است که برگ برنده یک تیم هست که پرسپولیس در زمین خودش میزبانی نمی‌کند و همه این موارد تاثیر گذاشت و پرسپولیس ضربه خورد.

باقری‌ها درباره اینکه پرسپولیس  با رفتن بازیکنانی مثل ترابی، بیرانوند و اسماعیلی فر به مشکل می‌خورد یا نه! گفت: تیم پرسپولیس  قدمت دارد و بازیکنان بزرگ‌تر از این نفرات جدا شدند و سرخپوشان به راه خود  ادامه دادند. حتما بازیکنان باکیفیتی که جدا می‌شوند یک مقدار تیم از لحاظ فنی افت می‌کند، اما با توجه به اینکه در پایه‌ها خوب کار می‌شود و بازیکنان جوان به تیم پرسپولیس اضافه شدند و در نیمه دوم بازی با فولاد دیدیدم که چقدر کیفیت تیم تغییر کرد.  

او درباره اینکه حضور میلاد محمدی باعث شد که ارونوف آزادتر بازی کند و نمایش خوبی در بازی با فولاد داشت، گفت: ارونوف بازیکن باکیفیتی است. به نظرم بزرگترین ضعفی که پرسپولیس دارد مثل سال‌های قبل زهردار نیست. به نظرم اگر بتوانند یک مهاجم در حد نام پرسپولیس جذب کنند خیلی از مشکلات تیم حل می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه وضعیت آکادمی سرخپوشان را چطور می‌بیند، گفت: هر چقدر هم  در پایه‌ها باکیفیت کار کنید. با توجه به شرایطی که در فوتبال ما حاکم است، نفراتی که از پایه‌ها جذب شوند کمتر هستند. فوتبال ما در بخش مدیریت مشکل دارد و مدیر و مربی  تحت فشار هستند. ما باید کیفیت ساختاری خود را درست کنیم که مربی خارجی یا داخلی بیشتر بتواند از بازیکنان تیم‌های پایه استفاده کند. من خودم مربی تیم امید هستم و بازیکنان باکیفیت در سطح تهران زیاد پیدا می‌شوند. من فکر می‌کنم تهران ۱۴، ۱۵ میلیون جمعیت دارد و وقتی نیروی انسانی بزرگی دارید می‌توانید بازیکنان توانمند بیشتری به خدمت بگیرید. اکنون چند بازیکن از استان تهران در تیم ملی حضور دارند؟ این موضوع نشان می‌دهد که ما در ساختار مدیریتی مشکل داریم.

باقری‌ها درباره اینکه عملکرد درویش را در پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم انتقادات زیادی بر روی او هست و او می‌توانست با سیاست بهتر مدیریت کند. ما راضی نیستیم که بازیکنانی که زحمت کشیدند به این صورت از پرسپولیس جدا شوند و قطعا آنها هم نمی‌خواهند این شرایط برایشان اتفاق بیفتد. فوتبال بیزنس شده است و مثل قبل نیست که شما تیم خود را دوست داشته باشید و شرایط مالی حرف اول را می‌زند. به نظرم درویش می‌توانست بهتر مدیریت کند که حداقل بازیکنانی که جدا شدند جلوی هواداران قرار نگیرند.  

او درباره اینکه فساد در فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: همه می‌دانند که هیچ نیرو و اراده‌ای برای درست کردن وجود ندارد، چون فقط چند نفر فاسد نیستند و فوتبال با همه فسادش جذابیت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.