سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیاتی‌نیا: تیم ملی باید از گروهش به راحتی صعود کند

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی باید از گروهش در مسابقات انتخابی جام جهانی به راحتی و بدون دغدغه‌ای  صعود کند.

محسن بیاتی‌نیا کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات سرمربی و بازیکنان تیم ملی مبنی بر اینکه در گروه سخت مسابقات انتخابی جام جهانی قرار گرفته اند، اظهار کرد:  اعضای تیم ملی کار خودشان را سخت نشان ندهند. به نظرم این حرف‌ها در شان و شخصیت کادر فنی و بازیکنان نیست که بگویند در گروه سختی قرار داریم.  تیم هایی همانند قرقیزستان در سطح ما نیستند و تیم ملی  باید از گروهش به راحتی و بدون دغدغه‌ای  صعود کند.

بیاتی نیا درباره اینکه بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم قرقیزستان در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه فوتبال بی نظم و بی اعتباری داریم.‌ای اف سی هر دفعه سهمیه آسیایی ما را کم می‌کند و اکنون سهمیه ما ۱+۱ شده است. این موضوع به خاطر این است که کشور‌های دیگر پیشرفت می‌کنند، اما فوتبال ما در حال پسرفت است. واقعا خیلی بد است که  تیم‌های  استقلال  و پرسپولیس در قزوین بازی می‌کنند و تیم سپاهان هم در اراک میزبانی می‌کند. به نظرم یک دفعه یک جام در کیش برگزار کنند  وهمه مسابقات را یک جا در آنجا انجام بدهند. مگر امسال لنگ زمین نبودند یک سال مسابقات لیگ را تعطیل می‌کردند. به نظرم زیر ساخت‌ها  را باید از اول درست کنند و با این شیوه درست نمی‌شود.

او درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر نداشتن زمین تمرین و بازی است، گفت: فوتبال  ۳۰ سال پیش  اروپا هم از ما جلوتر است. مگر می‌شود ما زمین نداشته باشیم و فدراسیون فوتبال تاکنون چه کاره کرده است؟ زمین فولاد شهر در ارتفاع هست و اگر با آب و هوا اصفهان سازگار نباشید در آن صورت اوایل بازی برایتان سخت می‌شود. البته تیم ملی یک مقدار زودتر به اصفهان رفته تا جو و آب و هوای اصفهان وفق پیدا کند.

کارشناس فوتبال درباره وضعیت استفاده از VAR را در لیگ ایران چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اکنون همان تصاویری که در تلویزیون می‌بینم همان را در اتاق VAR می‌بینند. از دوربین صداوسیما استفاده می‌کنند و همان زوایایی که ما مشاهده می‌کنیم داوران هم به همان صورت بازی را می‌بینند. به نظرم این بار به سر مقصد مقصود نمی‌رسد. اگر مسائل فوتبال از اول درست نشود وضعیت همین طور ادامه می‌یابد و بدتر می‌شود و بهتر نمی‌شود.

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.