سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طعنه گانتز به نتانیاهو: عرضه مدیریت جنگ نداری، قدرت را رها کن

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اصرار نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در ادامه اشغال محور فیلادلفیا، نتانیاهو را به باد تمسخر گرفت.

پیدا شدن جسد ۶ اسیر صهیونیستی در یک تونل در رفح به بزرگ‌ترین تظاهرات اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز جنگ در غزه مبدل شده است.

بر پایه این گزارش، گزارش‌ها از فلسطین اشغالی حاکیست که در ادامه خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست و مخالفان جنگ در «اسرائیل» بار دیگر، سران این رژیم به جان هم افتادند.

شبکه قدس الاخباریه شامگاه دوشنبه گزارش داد که بنی گانتز، وزیر جنگ پیشین صهیونیست‌ها در واکنش به عدم عقب نشینی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در برابر خواست تظاهرکنندگان در امضای آتش بس و مبادله اسرا، نتانیاهو را به باد تمسخر گرفت.

بنی گانتز در طعنه به خودداری نتانیاهو از عقب نشینی از محور فیلادلفیا گفت: مشاهده فردی (نتانیاهو در مقابل دوربین) که امروز از اهمیت حفظ محور فیلادلفیا سخن می‌گوید و در حالی که از قدم گذاشتن به خاک غزه و حمله به جنوب باریکه واهمه دارد، تعجب‌آور است.

همچنین وی ادامه داد که کسی که نمی‌داند چگونه به اهداف جنگ از جمله بازگشت اسرا دست یابد و نتواند نبرد را رهبری کند، باید برود.

عضو مستعفی کابینه جنگ صهیونیست‌ها افزود: کسی که در مقابل دوربین‌ها درباره تصاویر نحوه حملات موشکی به غزه توضیح می‌دهد، باید در خود توانایی داشته باشد تا راه حلی درباره آزادی اسرا نیز ارائه دهد.

بنی گانتز گفت: کسی که توانایی تحقق اهدف جنگ از جمله بازگرداندن اسرا را ندارد و نیز توانایی مدیریت نبرد را ندارد، بایستی قدرت را رها کند.

پیشتر، گزارش شد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ صهیونیست‌ها در سخنانی اعلام کرد: کابینه سیاسی و امنیتی باید هرچه سریع‌تر جلسه تشکیل دهد و در تصمیم اتخاذ شده در روز پنج‌شنبه (ماندن در محور فیلادلفیا) تجدید نظر کند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.