سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ شهید طی یک روز در حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، سه جنایت در این باریکه مرتکب شد که در نتیجه آن ۴۸ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز دوشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، سه مورد جنایت کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن ۴۸ نفر شهید و ۷۰ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.

این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۴۰ هزار و ۷۸۶ نفر و تعداد مجروحان هم به ۹۴ هزار و ۲۲۴ نفر رسیده است.

در گزارش وزارت بهداشت نوار غزه آمده است که ۷۰ درصد شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. در ادامه این گزارش آمده است که هنوز بیش از ۱۰ هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

گفتنی است؛ ارتش اشغالگر اسرائیل از ابتدای این جنگ علیه غزه سیستم بهداشتی فلسطین را به طور سیستماتیک هدف قرار داده و از روی عمد و به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کند تا بیمارستان‌ها را حتی بدون هیچ توجیهی به طور کامل از مدار خدمت‌رسانی خارج کند.

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
روح شهدا شاد
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
لعنت الله علی قوم الظالمین
مرگ بر اسراییل غاصب کودک کش
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
فکر کنم پنج شیش تا فلسطینی دیگه باقی موندن !
مهربانو عباسعلی حیدرقلی
۲۱:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
دلم می سوزد و کاری ز دستم برنمی آید...
مرگ انسانیت
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
تعداد کشته های فلسطین در روز،که شامل دهه ها نفر وبعضی روزها به صدها نفر می‌رسد.آدم را یاد روزهای کرونا می اندازد که هر روز هزاران نفر قربانی می‌گرفت.که بی شک دستان اسرائیلها تو انتقال همان ویروس هم بوده که برای حفظ بقای نامشروعشان حاضرند همه انسانهای بی گناه بمیرند وحکومت غاصب آنها بماند.مناسفانه این عدالت این روزهای غربیهاست.