سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردان‌های القسام: غافلگیری‌های دردناکی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری داریم

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که در تمام شهر‌های کرانه باختری، غافلگیری‌های دردناکی در انتظار رژیم صهیونیستی است.

شبکه الجزیره گزارش داد، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای با پذیرش مسئولیت کامل عملیات ترکیبی ضد صهیونیستی در دو شهرک صهیونیست‌نشین «غوش عتصیون» و «کرمی تسور» که عصر جمعه گذشته انجام شد، افزود: با رونمایی از اولین عملیات‌های شهادت طلبانه خود در الخلیل، تاکید می‌کنیم که تمام شهر‌های کرانه باختری، غافلگیری‌های دردناکی را برای اشغالگران در نظر گرفته اند.

گردان‌های القسام افزود: ما همچنان غافلگیری‌های دردناکی را برای نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در نظر داریم که آخرین آن عملیات «ترقومیا» است که دیروز توسط شهید «مهند محمود العسود» انجام شد.

در عملیات تیراندازی صبح روز یکشنبه در نزدیکی ترقومیا در غرب الخلیل انجام شد، سه نفر از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی و گارد مرزی این رژیم کشته شدند.

افزون بر گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای مسوولیت عملیات ترکیبی روز جمعه در شهرک صهیونیست نشین «غوش عتصیون» منطقه الخلیل در کرانه باختری را به عهده گرفته بود.

گردان‌های شهدای الاقصی در این باره گفت: هدف از این عملیات استشهادی دوگانه در الخلیل که توسط دو جوان فلسطینی به نام‌های «نضال ابوعفیفه» و «محمد احسان مرقه» انجام گرفت، انتقام خون شهدا و در چارچوب مسوولیت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری بود.

گردان‌های شهدای الاقصی همچنین تأکید کرد: شهرک‌نشینان صهیونیست از رزمندگان ما در کرانه باختری چیزی جز مرگ، گلوله و باروت نخواهند دید.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صد‌ها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری در هفته‌های اخیر، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.