سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اندیمشک در مجلس عنوان کرد:

اختصاص بخشی از سند توسعه شهرستان اندیمشک به ورزش

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اندیمشک دارای استعدادو پتانسیل بالایی در حوزه ورزش است و حق هیچ ورزشکاری نباید ضایع شود.

جهانبخش قلاوند در دیدار با ورزشکاران و اعضای هیات‌های ورزشی شهرستان اندیمشک، با تاکید بر بهره برداری پروژه های ورزشی در اندیمشک، اظهارکرد: پروژه‌های ورزشی باید به صورت کامل و با کیفیت به بهره‌برداری برسند، ضمن این که باید بر روند تکمیل آن ها نیز نظارت دقیق باشد. برخی پروژه‌هایی ورزشی در اندیمشک افتتاح شده اند که تکمیل نشده بودند.

وی با تاکید بر حفظ امکانات اماکن ورزشی، گفت: از اماکن ورزشی شهرستان به شکل درست نگهداری نمی‌شود و همین باعث سرقت تجهیزات این اماکن شده است. همچنین اماکن ورزشی متعلق به همه مردم هستند و باید درست و با برنامه واگذار شوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه نیز عنوان کرد: در ورزش هیچ‌گونه خط‌کشی سیاسی و جناحی نداریم و همه باید در کنار یکدیگر از سرمایه‌ها و تجربیات استفاده کنیم. ضمن این که در این مسیر به همکاری و کمک تمام پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، ورزشکاران و نیز روسای هیات‌های ورزشی نیاز داریم.

وی با بیان این که بخشی از سند توسعه شهرستان اندیمشک به ورزش اختصاص دارد، ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از افراد، باتجربه، با دانش و متخصص روی ورزش اندیمشک سرمایه‌گذاری کنیم و برای احیای آن گام های خوبی برداریم.

برچسب ها: ورزش ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.