سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود خودرو‌های هیبریدی برای فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار بلامانع است

سرپرست معاونت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزادچابهار گفت: واردات خودرو سواری هیبریدی بر اساس مصوبه هیات وزیران برای فعالان اقتصادی که مجوز فعالیت در منطقه آزاد چابهار را داشته باشند بلامانع و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

مسیح جوادپور اظهار کرد: پس از ابلاغ مصوبه هیات وزیران و پیگیری‌های انجام گرفته از طرف دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از وزارت صمت، بمنظور رفع مشکلات ثبت آماری خودرو‌های هیبریدی در سامانه، خوشبختانه موانع و مشکلاتی که برای تمام مناطق آزاد کشور در سامانه ثبت آماری بوجود آمده بود رفع و این امکان برای منطقه آزاد چابهار هم مانند سایر مناطق آزاد جهت واردات خودرو فراهم و در حال انجام است.

وی افزود: برای فعالان اقتصادی که مجوز فعالیت در منطقه آزاد چابهار را داشته امکان واردات و ثبت آماری خودرو هیبریدی بر اساس مصوبه هیات وزیران فراهم شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار افزود: برای واردات خودرو‌های کارکرده بنزینی به سرزمین اصلی و مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد چابهار در حال رایزنی با وزارت صمت و سایر ارگان‌ها برای رفع محدودیت‌ها بوده تا در اسرع وقت این مهم برای مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت بازرگانی سازمان به شماره موبایل ۰۹۱۲۳۳۴۳۴۱۱ تماس یا مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.