سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر:

پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی بوشهر ایجاد می‌شود

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: درصورت تملک زمین نیروگاه اتمی بوشهر در خیابان امام خمینی بوشهر، برای رفع معضل ترافیکی در این خیابان پارکینگ طبقاتی ایجاد می‌شود.

وحید نیک‌روش در آیین کلنگ‌زنی گذر غرب تنگک‌ها، حل مشکل ترافیک خیایان امام‌خمینی را یکی از اولویت‌های شورا دانست و گفت: پیگیر‌های متعددی برای تملک زمین ۱۸ هزار متری نیروگاه اتمی که کاربری آن فضای سبز است، داشته‌ایم و مقرر شد با واگذاری زمین در اراضی جدید شهر بوشهر به نیروگاه این زمین به دولت واگذار و از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری جهت ایجاد فضای سبز و پارکینگ واگذار شود که با وجود واگذاری زمین به نیروگاه در اراضی جدید شهر بوشهر تا کنون تکلیف زمین خیابان امام خمینی مشخص نشده‌است.

وی تصریح کرد: شهرداری بوشهر آماده خرید یا تهاتر این زمین جهت احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی است.

نیک‌روش با اشاره به مشکل شهرسازی ۴۰۰ کوچه شهر بوشهر که از ادوار قبل به شورا و شهرداری رسیده و شهروندان زیادی گرفتار شده‌اند گفت: پرونده این کوچه‌ها به کمیسیون ماده ۵ ارسال شده و منتظر تصمیم این کمیسیون و حل مشکل شهروندان بوشهری هستیم.

وی با قدردانی از حمایت استاندار و فرماندار بوشهر گفت امیدواریم تا پایان شورای ششم شاهد اقدامات خوبی در جهت توسعه و عمران شهر بوشهر باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.