سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش طلاق و کاهش آمار ازدواج در قزوین

مدیرکل ثبت احوال قزوین گفت: آمار‌های ثبت احوال در استان از ابتدای سال جدید تاکنون نشان می‌دهد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان طلاق با چهار درصد افزایش و ازدواج با ۱۱ درصد کاهش همراه است.

علیرضا افسری مدیرکل ثبت احوال قزوین گفت: براساس اطلاعات ثبت شده (تا پایان تیرماه) ۸۹۲ مورد طلاق و ۲ هزار و ۶۳۲ مورد ازدواج در استان ثبت شده است.

وی به نرخ تولد و فوتی‌های استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: طی همین مدت، میزان تولد در استان با هفت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر یک هزار و ۲۶۷ مورد و در آمار فوتی‌ها نیز با ۱۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲ هزار و ۹۲۰ مورد وفات در استان به ثبت رسیده است.

افسری در خصوص تفکیک چندقلوزایی در نرخ تولد نیز بیان کرد: امسال و از بین نوزادان متولد شده، چهار هزار و ۸۲ مورد تک زایی، ۸۸ مورد دوقلوزایی و سه مورد نیز سه قلوزایی ثبت شده است.

به گفته این مسئول، هم اکنون از ۱۰۶ مورد تولد پسر، با تولد ۱۰۰ مورد دختر همراه هستیم که نسبت و درصد بین این ۲ جنسیت را در استان قزوین نشان می‌دهد.

افسری بیان کرد: پس از اینکه ولادت در بیمارستان اتفاق می‌افتد، در طرح لبخند آفرینش، اتاق مادر و کودک را ایجاد کرده ایم تا پس از دریافت اطلاعات از بیمارستان‌ها شناسنامه به ارباب رجوع تقدیم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.