سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۶۱ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۶۱ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در سال جاری اجرا شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۲۶۱ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده که از این میزان ۶۱.۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۷.۸ کیلومتر راه فرعی و ۸۲.۳ کیلومتر راه روستایی است.

وی تصریح کرد: ارزش ریال اقدامات انجام شده مذکور ۴۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه باتوجه به اینکه این استان جزء استان‌های دارای مرز اربعین است، در ادامه گفت: ۵۶ کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده با ارزش ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال در محور‌های منتهی به گذرگاه تمرچین (پروژه اربعین) بوده است.

دست نشان اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل کاری امسال ۲۰ کیلومتر دیگر از محور‌های منتهی به گذرگاه تمرچین لکه گیری و روکش آسفالت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: با توجه به اعتبارات و مجوز‌های اخذ شده از سازمان متبوعه فرآیند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در قالب ۳۰ فقره قرارداد به مبلغ ۴۴۸۰ میلیارد ریال در حال انجام بوده که از این میزان ۸ فقره برآورد اولیه به طول ۷۱ کیلومتر به ارزش ریالی ۱۸۹۰ میلیارد ریال مختص محور‌های اربعین استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.