سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنزل رتبه آموزش پرورش اندیمشک طی سال‌های اخیر

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: خواست مردم پایان یافتن هرچه سریع‌تر تنزل رتبه آموزش و پرورش است.

جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش اندیمشک، ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) گفت: تأخیر در صدور احکام مدیران جدید آموزش و پرورش الوار گرمسیری و اندیمشک، سازماندهی مراکز آموزشی این مناطق را با آشفتگی و بی‌نظمی رو به رو نموده است.

او افزود: آموزش و پرورش تأثیر بسیار زیادی در آرامش جامعه و آموزش سرمایه‌های انسانی دارد، شأن و حقوق معلمان باید رعایت شود تا دغدغه آنها تنها رشد و پیشرفت فرزندان ما باشد نه اینکه به دنبال شغل دوم و سوم باشند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خواست مردم این است که هرچه سریع‌تر مشکلات ۲۰ ساله‌ای که آموزش و پرورش را به ته جدول توسعه تنزل داده، پایان یابد، نماینده نمی‌تواند در چیدمان مسئولیت‌های اداری دخالت داشته باشد، وظیفه اصلی نمایندگان انعکاس صدای مردم است

او یادآور شد: دولت وفاق در شرایط خاصی شکل گرفته است، فارغ از مرزبندی‌های سیاسی و جناحی، استفاده از نیرو‌های شایسته شهرستان در مناصب خدمتگزاری دقیقا منطبق بر خط مشی رئیس جمهور و دولت وفاق ملی است و در شهرستان اندیمشک همچنان بر ریل اتحاد و همدلی حرکت خواهیم کرد.

قلاوند تأکید کرد: صیانت از امکانات دولتی و اموال مکان‌های عمومی ضروری است و انتظار می‌رود دستگاه قضایی و انتظامی نسبت به موضوع سرقت تجهیزات و کولر‌های اماکن ورزشی و آموزشی جدیت به خرج دهد.

او گفت: اشتغال بزرگترین مشکل شهروندان است، در سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد از جمعیت توانستند اشتغال یابند، تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.