سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج محدود به قشر خاص نیست؛ در ایران ۸۵ میلیون بسیجی داریم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج برای اثرگذاری در امور اجتماعی و فرهنگی جامعه باید کالبد وجودی خود را مزین به فضیلت‌های الهی کند و بعداز آن نسبت پیاده سازی راهبرد‌های این شجره طیبه اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در دیدار مسئولان سازمان بسیج اقشار استانبا تاکید بر اجرای تدریجی برنامه‌های بسیج در جامعه افزودوگفت: با تاسی از خلقت انسان که تدریجی صورت گرفته است هر کار و اقدام فرهنگی و حسنه را مرحله به مرحله پیش ببرید تا پیشرفت‌های حاصله در جامعه مشهود اثرگذار باشد.

وی با اشاره بیانات رهبر انقلاب و خدمت خالصانه بسیج به آحاد ملت گفت: خدمت بسیج به مردم وابسته به ذائقه و سلیقه آنها نیست و نوع پوشش و تفکر افراد جامعه ملاک عمل بسیج قرار نمی گیرد بلکه ایرانی بودن شرط خدمت بسیج است.

وی توجه خاص بسیج به افراد انقلابی را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: ۴۵ سال تلاش و پیشرفت مرهون و مدیون شجره طیبه بسیج است که براساس اندیشه‌های والای امامین انقلاب تاسیس و تدوام یافت و ارزش الهی و اسلامی را در جامعه به منصه ظهور رساند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عقب نشینی از جریان خدمت در جامعه مذموم خواند و تاکید کرد: بسیج با تمام توان در هر مرحله از امور جاری کشور حضوری فعال دارد و مسئولان با بهره گیری ظرفیت‌های این بدنه پیشرو در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام‌های اثرگذار برمی دارند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صفدری فرمانده بسیج اقشار آذربایجان شرقی از عملکرد این سازمان گزارش داد و تعدادی از مسئولان آن به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان ارائه دادند.

برچسب ها: بسیج ، رهبرانقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.