سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس شورای اسلامی تبریز:

قطعی‌های برق در تبریز موجب گلایه‌مندی مردم شده است

 رئیس شورای اسلامی تبریز با اشاره به قطعی‌های هفته‌های اخیر برق در این شهر گفت: این موضوع موجب گلایه‌مندی مردم تبریز شده است.

احمدی در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز در عمارت تاریخی شهرداری تبریز گفت: قطعی‌های برق همچنین موجب بروز مشکلات در واحد‌های تولیدی، مراکز درمانی، خیابان‌ها و واحد‌های مسکونی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان ذیربط به مردم اظهار کرد: به همین خاطر از مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز دعوت شده است تا توضیحات لازم در این خصوص را به اطلاع شورا و مردم برساند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با گرامیداشت ایام رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: پیامبر اسلام (ص) الگویی کامل برای تمام مراحل زندگی بشر است.

احمدی با بیان اینکه به همین مناسبت‌ها نیز برنامه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌شود ادامه داد: روحیات عالی، استقامت و شکیبایی، اخلاص و توجه به خدا، ایستادگی و استقامت برابر سختی‌ها و حوادث و اخلاق پیامبر شاخصه‌های اصلی پیامبر اسلام بود که بهترین الگو برای زندگی بشر است.

وی با اشاره به حضور سه دانش‌آموز تبریزی در جمع برترین‌های آزمون سراسری ۱۴۰۳ یادآور شد: امیرحسین سلیمانی رتبه یک آزمون سراسری ریاضی، رضا گلبهار رتبه هشت ریاضی و علی نجفی رتبه هشت تجربی را به خود اختصاص دادند.

احمدی همچنین با تبریک نایب قهرمانی ۲ ورزشکار آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک پاریس گفت: زهرا رحیمی به عنوان جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران و فاطمه همتی با کسب مدال در پارالمپیک برای کشورمان و تبریز افتخار آفریدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.