سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده جدید انتظامی رشت معرفی شد

سرهنگ عیسی روشن قلب امروز در مراسمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رشت معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رشت امروز (یکشنبه ۱۱ شهریور ماه) با حضور برخی از مسئولان استانی و انتظامی در سالن اجتماعات شهدای فراجا برگزار شد. 

در این مراسم از زحمات ۴ ساله سرهنگ محمود حافظی، تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ عیسی روشن قلب به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رشت معرفی شد.

سردار حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امنیت امروز مرهون خون بیش از ۲۶۰ هزار شهید است.

او همچنین با اشاره به عملکرد مجموعه انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون پیشگیری از وقوع جرائم را یک اولویت اساسی برای پلیس قلمداد کرد و افزود: حدود ۶۱ درصد از سرقت‌ها در استان کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: امسال در مبارزه بی امان با پدیده پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر بیش از ۳ تن انواع مخدر کشف شده که کشفیات این حوزه ۶ درصد افزایش داشته است.

سردار حسن پور با بیان اینکه بیش ۱۲ هزار و ۷۰۰ معتاد، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده است، گفت: خطر مواد مخدر جدی است و اگر توجه نکنیم در آینده مشکل خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.