سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان

از خدمات حجت الاسلام ارتقایی قدردانی و حجت الاسلام غلامی روشن نیا به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ظرفیت‌های بسیاری برای تبیین و تبلیغ در استان وجود دارد، اما به درستی استفاده نمی‌شود و به همین علت در مراسم مذهبی تجمعات باشکوهی را شاهد نیستیم و نیاز به هماهنگی و همکاری بیشتر بین نهاد‌ها و ستاد‌های مردمی وجود دارد تا تبیین و تبلیغ مناسبی صورت گیرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: در همه فعالیت‌های فرهنگی که در این ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند و تشکیل همه ستاد‌های مردمی در مراسم عاشورا و صفر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

او همچنین گفت: اسلام الزامات را اندک قرار داده و برای موفقیت در یک مجموعه باید دست مدیر باز باشد و فراتر از ساختار و سیستم عمل کند چراکه اکتفا به ساختار و سیستم بازدارنده خواهد بود و موفقیتی کسب نخواهد شد، بنابراین امیدواریم مدیرکل جدید در عرصه خدمت و تبلیغ موثر در استان قدم‌های خوبی بردارد و همچنین نیاز به حضور اجتماعی روحانیت خیلی بیشتر از آنچه که ما شاهدیم باید باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به جایگاه تبلیغ و تبیین در جامعه گفت: بودجه فرهنگی کشور دو برابر شده تا بتوانیم به درستی و هماهنگی بیشتر در موضوعات فرهنگی ورود کنیم.

حجت السلام غلامی روشن نیا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان هم گفت: با تمام توان و انگیزه برای سربازی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان آماده هستم و این سازمان به عنوان خادم همه قشر‌های جامعه، پرچم‌دار مسائل فرهنگی و تبلیغ کشور است

حجت السلام ارتقایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان هم گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

در پایان این مراسم از پیر غلام و ذاکر اهل بیت حاج محمد جوادی و بانوی مجاهد عرصه تبلیغ خانم طالبیان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.