سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکه تازی گلوگاه و نوشهر و پیروزی پرگل شیرگاه در لیگ برتر فوتسال مازندران

تیم‌های تجارت گستر نامیه گلوگاه و شهیدآزادیان نوشهر در جدول صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران، یکه تازی می‌کنند.

در پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران، تیم‌های تجارت گستر نامیه گلوگاه و شهیدآزادیان نوشهر با ۴ برد و ۱۲ امتیاز، صدر نشین گروه‌های شرق و غرب رقابت‌ها هستند.

در هفته چهارم گروه شرق رقابت ها، تیم تجارت گستر نامیه گلوگاه با نتیجه ۶ بر ۳ مهمانش شهروند سوادکوه را در سالن ورزشی چمران گلوگاه مغلوب کرد.

پرسپولیس دارابکلا میاندورود، پیروزی ۴ بر صفر خود را مقابل میزبانش شهیدعرفان ساری در سالن ورزشی خیری مقدم جشن گرفت و با ۷ امتیاز و یک بازی کمتر به جایگاه دوم گروه شرق رسید.

پیام شهدای مهدیرجه هم در خانه با حساب ۵ بر ۲ به تیم شهدای کمیشان باخت.

در گروه شرق رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مازندران، مهراب سورک و شهدای کمیشان با ۶ امتیاز و اختلاف در تعداد تفاضل به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

شهروند سوادکوه با ۴ امتیاز، تیم پنجم گروه شرق است و تیم‌های شهدای مهدیرجه و شهید عرفان ساری با ۳ امتیاز در انتهای جدول گروه جا خوش کرده اند.

مهراب سورک در هفته چهارم مسابقات لیگ‌برتر فوتسال مازندران استراحت داشت.

شهید آزادیان نوشهر برای حفظ صدرنشینی گروه غرب لیگ برتر فوتسال مازندران، در حساس‌ترین مسابقه هفته با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان رده دومی خود ساریکای ساری را با گل‌های ساسان قاسمی و محسن ختایی در سالن ورزشی راه آهن شکست داد.

نگین سبز شیرگاه جشنواره گل به راه انداخت و سفیر آمل را با ۹ گل مغلوب و روانه خانه کرد.

تیم شیرگاه با کسب این پیروزی دلچسب، ۷ امتیازی شد و به جایگاه سوم گروه غرب صعود کرد.

آکام خزر چمستان در سالن ورزشی چندمنظوره این شهر برابر پیام مهر ساری متوقف شد و با ۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر از ملکار نوشهر، در رتبه چهارم گروه غرب باقی ماند.

در جدول رده این گروه تیم‌های سفیر آمل و پیام مهر ساری به ترتیب با ۳ و ۱ امتیاز تیم ماقبل و آخر هستند.

تیم ملکار نوشهر در این هفته با قرعه استراحت روبرو شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.