سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام رکورد‌ها در لیگ برتر انگلیس 

ارلینگ هالند در بازی مقابل وستهم رکورد گلزنی در ۳ بازی ابتدایی لیگ برتر جزیره را شکست.

ارلینگ هالند با هت‌تریک در بازی هفته سوم مقابل وستهم رکورد گلزنی در ۳ بازی ابتدایی لیگ برتر جزیره را شکست. ارلینگ هالند به اولین بازیکنی تبدیل شد که از فصل ۱۹۹۴/۹۵ تاکنون در ۲ بازی از ۳ بازی ابتدایی فصل پریمیرلیگ هت‌تریک کرده است.

۶ گل ارلینگ هالند در فصل جدید پریمیرلیگ بیشترین گلی است که یک بازیکن تا حالا در ۳ بازی ابتدایی این رقابت‌ها برای این تیم به ثمر رسانده است. پیش از او ادین ژکو در فصل ۲۰۱۱/۱۲ این تعداد گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رسانده بود.

پپ گواردیولا در تمامی ۱۷ دیدار خود برابر وستهم در پریمیرلیگ شکست ناپذیر بوده است. این بیشترین تعداد بازی بدون باخت یک سرمربی مقابل یک تیم خاص در این رقابت‌ها می‌باشد.

برناردو سیلوا با ۴۴ پاس گل به برترین پاسور پرتغالی تاریخ پریمیرلیگ تبدیل شد.

بازیکنان آرسنال از اولین بازی خود تحت هدایت میکل آرتتا ۱۶ کارت قرمز دریافت کرده‌اند؛ حداقل ۳ کارت قرمز بیش از هر تیم دیگری.

تنها دو بازیکن در ۳ بازی ابتدایی فصل پریمیرلیگ برای آرسنال پاس گل داده‌اند؛ تیری هانری (۲۰۰۲/۰۵) و بوکایو ساکا (۲۰۲۴/۲۵).

برایتون شب گذشته ۲۲ شوت به سمت دروازه آرسنال زد. این بیشترین تعداد شوتی بود که آرسنال در یک دیدار خانگی پریمیرلیگ از سال ۲۰۲۱ (مقابل چلسی) دریافت کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.