سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان معاملات امروز ۱۱ شهریور؛

حقیقی‌ها ۳۶ میلیاردتومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ۱۱ شهریورماه حقیقی‌ها ۳۶ میلیاردتومان پول از سهام و حق تقدم خارج کردند.

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از چند روز از افزایش تقاضا و بهبود معاملات، با توجه به تعطیلات پیش رو شاهد افزایش عرضه‌ها در صفوف خرید (۲ درصدی) بودیم و جدال تقاضا و عرضه در اکثریت صنایع به چشم می‌خورد و رنج مثبت آخر کار که در تابلوی معاملات به چشم خورد، فروشندگان را دوباره با تردید به تعطیلات برد!

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: حقیقی‌ها ۳۶ میلیارد تومان پول از سهام و حق تقدم خارج و تراز مثبت ۳۴۲ میلیاردتومانی را تا به اینجا در صندوق‌های دآرمد ثابت ثبت کردند.

او همچنین گفت: ارزش معاملات خرد (سهام+حق تقدم) امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ مبلغ ۴۲۵۶ میلیاردتومان بود و در نهایت هم شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است، به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم و صندوق‌های سرمایه گذاری تغییری نداشته و تا اطلاع ثانوی معاملات این بازار با دامنه مثبت و منفی ۲ درصد انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.