سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس‌های ورزشی برای کودکان در اشکذر

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: کلاس‌های ورزشی برای کودکان با هدف کشف استعداد‌های برتر در اشکذر برگزار شد.

مقیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کلاس‌های ورزشی برای کودکان و نوجوانان با هدف کشف استعداد‌های برتر و حفظ سلامتی در نسل آینده به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج اشکذر برگزار شد.

او بیان کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس‌های اسکیت، کاراته، والیبال و ... است که با استقبال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به این ورزش‌های مفید مواجهه شده است.

مقیمی اظهار داشت: کلاس والیبال با حضور جمعی از دختران نوجوان و کلاس کاراته با حضور کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر در سالن ورزشی حضرت ابولفضل (ع) فیروزآباد این شهرستان پنج شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: کلاس اسکیت نیز با حضور کودکان و آموزش مربیان حرفه‌ای در این زمینه در سالن ۲۲ بهمن اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی در شهرستان اشکذر بسیار اهمیت دارد و برنامه ریزی در این زمینه صورت گرفته است.

مقیمی اظهار داشت: ورزش باعث سلامت روح و جسم انسان و پرورش ذهن نیز می‌شود که باید از دوران کودکی ورزش کردن را به کودکان و نوجوانان آموخت که در بزرگسالی افرادی سالم باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.