سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان همزمان با ایام اربعین امسال خبر داد.

یدالله روحانی منش اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی مردم استان همدان در امری خداپسندانه اقدام به آزادسازی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد کردند که سه نفر از آنها زن و ۱۴ نفر مرد بودند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ کل بدهی این افراد بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان بوده است، افزود: بخشی از این بدهی توسط خیرین پرداخت شد و بخش دیگری نیز از سوی ستاد دیه تأمین و بخشی نیز اخذ گذشت از شکات بوده است.

روحانی‌منش تصریح کرد: در پنج ماه ابتدای سال جاری نیز ۱۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند که مبلغ کل بدهی آنها بیش از ۱۳۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان برآورد شده است. 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از مجموع آزادشدگان ۱۱ نفر زن و ۱۱۰ نفر نیز مرد بودند، همچنین این افراد با یک پرونده دیه، ۷۹ پرونده مالی، ۳۹ پرونده مهریه و ۲ پرونده نفقه در زندان به سر می‌بردند. 

وی در پایان گفت: شماره حساب ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.