سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران:

برگزاری انتخابات سلامت توسط دولت سیزدهم چهره نظام اسلامی را به دنیا نشان داد

استاندار تهران برگزاری انتخابات «سلامت» توسط دولت سیزدهم را عاملی برای نشان دادن چهره جمهوری اسلامی ایران به دنیا دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری، در جلسه تقدیر از عوامل ستادی انتخابات استان تهران که با حضور محسن اسلامی، دبیر ستاد انتخابات کشور، سید عباس جوهری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان، سعید ضیایی، مشاور استاندار تهران و مدیر کل دفتر امور سیاسی، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر اعضا و مدیران کل عضو کمیته ستاد انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: کار انتخابات به همت بلند همه دست اندرکاران انجام و چهره زیبا و منور جمهوری اسلامی ایران در فضایی توأم با آرامش، سلامت، و امنیت کامل به دنیا نشان داده شد.

استاندار تهران با اشاره به برآورد‌های محیطی حاکم بر زمان انتخابات و نگرانی‌های موجود، برگزاری انتخاباتی توأم با «سلامت»، «امنیت»، «رقابت» و «مشارکت» را حاصل عنایت خدا و مجاهدت‌های خاموش عوامل امنیتی دانست و عنوان کرد: سلامت انتخابات موضوع بسیار مهمی است که در انتخابات اخیر به صورت ویژه به آن پرداخته شد و مورد غفلت قرار نگرفت و نهایتاً به یک نتیجه خوب و شکوفا رسید.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات به موضوع «سلامت» برگزاری این رویداد مهم سیاسی کم پرداخته شده است، گفت: «سلامت» در انتخابات آرامش بخش فضای حین و پس از اعلام نتایج انتخابات بود و همه عوامل، مسؤولان و دست اندرکارانی که از درون دولت سیزدهم توفیق خدمت در انتخابات را داشتند مؤلفه مهم «سلامت» را در بطن کار خود قرار دادند.

فخاری افزود: چگونگی مشارکت مردم در انتخابات نیز از عوامل مهمی است که مورد مغفول واقع شده و باید به آن پرداخته شود، مشارکت مردم در ۵ گانه انتخابات، از نگاه مقام معظم رهبری و سیاستمداران عالی کشور مطلوب بود و قائل به این هستیم که حکمرانی در همه دنیا یک جریان دوسویه میان مردم و کارگزاران است و تا مردم اراده نکنند، جایگاه حکمرانی شکل نمی‌گیرد و وحدت میان کارگزاران و مردم، زمینه ساز یک حرکت و پدیده جدید می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: موضوع انتخابات در جمهوری اسلامی ایران موقعیتی برتر نسبت به سایر کشور‌ها است چرا که در برخی کشور‌ها لزوم شرکت در انتخابات یک امر بدیهی است، اما در جمهوری اسلامی تک تک افراد واجد شرایط پای صندوق می‌روند و نظر خود را ارائه می‌کنند و این شرایط به زیبایی برای حضور مردم ما مهیا است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال آینده نیز اظهار کرد: توصیه می‌کنم آمادگی‌های لازم فراهم شود چرا که انتخابات شورا از مهم‌ترین و دموکرات‌ترین انتخاباتی است که حضور مردم برای مردم بیشترین جلوه را خواهد داشت.

استاندار تهران حفظ پایداری برق در زمان برگزاری انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: مجموعه‌های اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی و نیرو‌های انتظامی و نظامی و راهور همگی در پشت این صحنه حضور داشتند و خدمات آنها قابل تقدیر است.

فخاری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری به واسطه حادثه‌ای ناگوار به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد و البته نتایج خوبی داشت و با استقرار دولت چهاردهم آرامش کشور تثبیت شد و انشاالله با درایت و تدبیر ریاست محترم جمهور و استقرار دولت به معنای شروع عملیات کار دولت چهاردهم، مردم بتوانند از آرامش و آسایش و زمینه‌ای که دولت فراهم می‌کند برخوردار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.