سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل شاگردان تن هاخ و اسلوت در تئاتر رویا‌ها + فیلم

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس منچستریونایتد میزبان لیورپول است.

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی اش اولدترافورد میزبان لیورپول رقیب دیرینه خود است.

۲ تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که سرمربیان آنها هلندی هستند و این نکته می‌تواند به جذابیت‌های این بازی اضافه کند. اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ سومین فصل حضورش در اولدترافورد را سپری می‌کند، اما آرنه اسلوت فصل گذشته هدایت فاینورد را برعهده داشت و اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

منچستریونایتد طی ۱۲ بازی اخیر لیگ برتری، تنها یک بار مقابل لیورپول در فصل ۲۳-۲۰۲۲ پیروز شده است و ۵ تساوی و ۶ باخت را تجربه کرده است که این آمار نشان از عملکرد بد شیاطین سرخ دارد.

لک لک‌های آنفیلد نیز طی ۶ سفر اخیر خود به اولدترافورد آمار ۲ برد، ۳ تساوی و یک شکست را ثبت کرده اند.

اما شاگردان تن هاخ فصل گذشته در راه فتح جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ لیورپول را شکست دادند و در نهایت نیز در فینال منچسترسیتی همشهریشان را بردند تا قهرمان این مسابقات شوند.

شیاطین سرخ  اولین بازی شان در لیگ برتر را با نتیجه یک بر صفر مقابل فولام پیروز شدند، اما در هفته دوم در خانه برایتون با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

لیورپول دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ایپسویچ تاون و برنتفورد به پایان رسانده‌ است و آن ها می‌توانند برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر فصل را با سه برد و سه کلین‌شیت آغاز کنند. آن ها در فصل ۱۴-۲۰۱۳ و فصل ۱۹-۲۰۱۸ (باز هم پیروزی در هفته سوم مقابل یونایتد) به چنین رکوردی رسیده بودند.

در فصل جاری، بدون احتساب بازی‌های برگزار شده هفته سوم، لیورپول بیش از هر تیمی شوت زده (۳۷) و امید گل (۵.۳) داشته است.

شما می‌توانید ۱۰ گل برتر بازی‌های پرهیجان منچستریونایتد و لیورپول را تماشا کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.