سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری عدالت یک اولویت است/ تفویض اختیارات به روسای‌کل دادگستری

رئیس قوه قضائیه از تفویض برخی از اختیارات خود به روسای‌کل دادگستری برای حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: برقراری عدالت یک اولویت و ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در ابتدای ورود خود به فرودگاه بوشهر گفت: برقراری عدالت مهمترین راهکار برای حرکت در مسیر شهدا است. 

وی اضافه کرد: امروز وظیفه بزرگ الهی است که عدالت را محقق سازیم و کاری که همه پیامبران و ائمه دنبال می‌کردند را ادامه دهیم و حامی و یاور مظلومان باشیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی با سخت‌ترین شرایط روبرو هستند و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: مردم این خطه سال‌های دراز در مقابل اجانب ایستادند و شهدای زیادی تقدیم شده است که اینها یک قلم از فداکاری‌ها است که امروز مسؤولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای  گفت: هر اختیاری که دارم و از لحاظ قانون امکان دارد تفویض شود را به رؤسای کل دادگستری استان‌ها واگذار می‌کنم تا مشکلات مردم را حل کنند.

اژه‌ای تصریح کرد: استان بوشهر پایتخت اقتصادی و انرژی کشور است و در مقابل این سابقه تاریخی و مواهب الهی وظیفه داریم حق این مردم را برقرار کنیم.

وی تاکید کرد: همه باید در کنار هم بنشینیم و مسائل و مشکلات را حل کنیم تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: باید تلاش کنیم مشکل صدور اسناد اراضی مردم در دیگر نقاط استان بوشهر نیز حل شود.

وی گفت: هر اختیاری که دارم و از لحاظ قانون امکان دارد تفویض شود را به رؤسای کل دادگستری استان‌ها واگذار می‌کنم تا مشکلات مردم را حل کنند.

حل مشکل ۷۰ ساله صدور اسناد رسمی در بوشهر

اهالی شهر آبپخش استان بوشهر پس از ۷۰ سال اسناد مالکیت املاک خود را از رییس قوه قضاییه دریافت کردند.

محسنی اژه‌ای گفت: معتقدم اقدامی که امروز انجام گرفت و طی آن اسناد اراضی مردم شهر آب‌پخش استان بوشهر پس از ۷۰ سال به نام آنها صادر شد، کار کوچکی است در برابر کارهای بزرگی که ضروری است برای این مردم گرانقدر صورت گیرد.

رئیس قوه قضاییه قرار است به عنوان سخنران در مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در شهر دلوار شرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای همچنین به شهرستان دشتستان و شهر آبپخش خواهد رفت تا برخی اسناد اراضی حل شده این منطقه را به مردم تحویل دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.