سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج گزینه استانداری فارس به دفتر رییس جمهور معرفی شدند

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس از معرفی پنج نفر گزینه استانداری فارس به دفتر رییس جمهور و معاون اول خبر داد.

سعید نظری گفت: ستاد‌های انتخاباتی مرکزی و مردمی دکتر پزشکیان در استان فارس پس از بررسی شرایط بیش از ۱۲ نفر افراد معرفی شده از سوی طیف‌هایی مختلف و با مشورت نخبگان و فعالان سیاسی، آقایان سیدعبدالرزاق موسوی، حیدر اسکندرپور، عبدالرضا قاسمپور، اکبر امیری و یدالله رحمانی را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی تصدی استانداری فارس به تهران معرفی کردند.

او با تشریح روند بررسی افراد پیشنهادی ادامه داد: ستاد‌های شهرستانی در پنج قطب ستاد‌های شرق، غرب، جنوب و شمال استان فارس و ستاد شیراز گزینه‌های مورد نظر خود را به ستاد مرکزی معرفی کردند. علاوه بر این نظر برخی فعالان سیاسی و اجتماعی و اقتصادی استان فارس نیز کسب شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس با اشاره به تشکیل کمیته بررسی صلاحیت گزینه‌های استانداری فارس ادامه داد: قریب به ۱۲ نفر از ستاد‌های شهرستانی و دیگر مراجع به ستاد مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی سوابق افراد و بعضاً مصاحبه با افرادی که امتیازات بیشتری کسب کرده بودند و یا توجه به محدودیت‌های موجود پنج نفر به تهران معرفی شدند.

سعید نظری با اشاره به انتشار برخی اسامی در فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می‌رسد انتشار اسامی با عناوین مختلف توسط ستاد‌های خود خوانده بیشتر جهت سهم‌خواهی و یا طرح نام برخی افراد هست، که چندان قابل اعتنا نیست و با اعلام اسامی پنج نفر توسط ستاد‌های انتخاباتی مرکزی و مردمی، این فرایند به پایان راه خود رسیده است.

او افزود: روند انتصاب استاندار به پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیات دولت انجام خواهد شد و امیدواریم یکی از پنج گزینه پیشنهادی مسئولیت اداره استان بزرگ فارس را برعهده بگیرد.

نظری با بیان اینکه ستاد‌های شهرستانی و استانی ترجیح می‌دهند فردی بومی به عنوان استاندار فارس منصوب شود، افزود: صلاحیت افراد پیشنهادی در کمیته راهبردی انتخاب استانداران در دفتر رییس جمهور بررسی و نهایتا یک نفر منصوب خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس افزود: افراد پیشنهادی با امضای میثاق نامه مشترکی متعهد شده‌اند ضمن پایبندی به آرمان‌ها و برنامه انتخاباتی آقای دکتر پزشکیان، از افراد جوان و بانوان در سمت‌های مدیریتی بهره بگیرند و تمام تلاش خود را برای توسعه استان فارس و محرومیت زدایی از چهره استان به کار ببندند.

او ادامه داد: سوابق مدیریتی، اشتهار به پاکدستی، تعهد به شعار‌های انتخاباتی ریاست جمهوری از جمله اجرای چشم انداز توسعه ابلاغی رهبر معظم انقلاب، برنامه هفتم توسعه، حفظ و ارتقای حقوق شهروندی، رعایت عدالت و انصاف از مهمترین شاخص‌های ارزیابی گزینه‌های پیشنهادی استانداری فارس است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.