سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور شناسایی عوامل توزیع و حمل مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح در طول هفته گذشته ۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان و سودجویان کشف و ضبط و ۱۸ دستگاه خودرو سواری و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مرتبط با توزیع و حمل موادمخدر هم در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: همچنین در پی اجرای این طرح، سه نفر قاچاقچی و پنج خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۵ نفر معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: تا زمانیکه این همکاری بین مردم و پلیس وجود داشته باشد، تمام مناطق این شهرستان برای افراد متخلف ناامن خواهد بود.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان موادمخدر با تلفن ۱۱۰ پلیس تماس گرفته تا مأموران انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.