سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی خواستار شد؛

توضیح شهرداری درباره ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون سوال خود را در مورد ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۲۶ شهرک را به رئیس شورا ارائه می‌دهم و شهردار پس از ۱۰ روز موظف به حضور در شورا و پاسخ به این سوال است.

سوده نجفی در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از خدمتگزاران مراسم اربعین در کشور عراق، اظهار کرد: در نهم خردادماه با حضور سرپرست وقت ریاست جمهوری، رئیس شورای شهر و شهردار تهران، کلنگ زنی واحدهای مسکونی در منطقه ۲۱ انجام و بنا شد ۲۶ شهرک الگو ساخته شود که ساخت ۶ شهرک در منطقه ۲۲ شروع به کار کرده اما پس از سه ماه خبری از عملیات اجرایی نیست.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از مشکلات مهم شهر تهران است که به دلیل افزایش اجاره بها این مسئله تشدید شده است، یادآور شد: شهردار سه روز قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اقدام به آغاز ساخت واحدهای مسکونی کرده و پس از ناکامی در انتخابات، این موضوع به فراموشی سپرده شد و این مسئله باعث دلسردی مردم از مدیریت شهری خواهد شد.

نجفی با اعلام اینکه شهرداری پاسخ روشنی در مورد این مسئله نداده است، تصریح کرد: بنده بر اساس قانون سوال خود را در مورد ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۲۶ شهرک را به رئیس شورا ارائه می دهم و شهردار پس از ۱۰ روز موظف به حضور در شورا و پاسخ به این سوال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.