سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران/ حریق اطفاء شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از وقوع حریق در بخشی از نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ساعت ۱۸:۲۹ عصر امروز، حادثه آتش‌سوزی در محوطه نمایشگاه بین المللی تهران به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد که با توجه به حساسیت محل و تماس‌های مکرر شهروندان، هشت ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز از سوی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه پنج ایستگاه مشغول به اطفای حریق شده و ایستگاه‌های دیگر به عنوان پشتیبان در محل حضور داشتند؛ افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که در یک گوشه از یک سوله خالی نمایشگاه، به وسعت ۴۰۰ متر، چند خودروی برقی نمایشگاه پارک شده بود که این خودرو‌ها دچار حریق شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که این خودرو‌ها دارای باطری، اسفنج و ... بودند؛ حریق خیلی زود شعله‌ور شده و به سقف سوله نیز سرایت کرده بود. همچنین دود زیادی نیز از آن بلند شده و به آسمان رفته بود.

ملکی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و با همکاری عوامل آتش نشانی نمایشگاه و سازمان آتش نشانی تهران، این حریق در کمتر از ۳۰ دقیقه مهار شد و در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه گیری هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.