سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه دامداران یزدی از نحوه قیمت گذاری شیر

برخی از دامداران استان یزد در مورد نحوه قیمت گذاری شیر گلایه دارند و از مسئولان می‌خواهند تا این مشکل را برطرف کنند.

برخی از دامداران استان یزد در مورد نحوه قیمت گذاری شیر گلایه دارند و از مسئولان می‌خواهند تا این مشکل را برطرف کنند.

حاتمی زاده رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: قیمت شیر از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تغییری نداشته است، این درحالی است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی و افزایش دستمزد کارگران و علوفه را شاهد بوده ایم وقبلا قیمت گوشت گوساله این کسری قیمت شیر دامداران را تامین می‌کرد، ولی مدتی است که قیمت گوشت گوساله هم کاهشی شده است. 

وی با تاکید بر اینکه اکنون دامداران در ضرر و زیان هستند، گفت: اکنون ۴ هزار گوساله آماده کشتار داریم که باید چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد:جهادکشاورزی استان یزد با هماهنگی بخش خصوصی معاونت امور اقتصادی استانداری، قیمت بیش از ۲۰ هزار تومان را به وزارت جهادکشاورزی پیشنهاد داده است ولی قیمت‌ها دراستان‌های مختلف متفاوت است و باتوجه به اینکه در استان یزد هزینه تولید شیر زیاد است، ولی باید منتظر بمانیم تا قیمت متوسط کشوری تعیین شود و شورای قیمت گذاری قیمت تعیین کند و ستاد تنظیم بازار هم قیمت را مصوب می‌کنند. 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد خاطرنشان کرد:دامداران یزدی مشارکت و تولید خوبی درسالجاری داشته اند و منتظر اعلام قیمت متوسط شیر هستیم و پیگیری‌ها در حال انجام است و منتظر تصویب کشوری قیمت شیر هستیم. 

حاتمی زاده گفت: به زودی قیمت شیر در کشور مشخص می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.