سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور تا ۵ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا ۵ روز آینده با توجه به وزش باد و گردوخاک در کشور شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در نواحی شمال و شمال شرق کشور شاهد رگبار و رعدوبرق هستیم، گفت: در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب شرق فارس نیز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار کرد: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد می‌تواند سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شود.

وی با بیان اینکه امشب در نیمه غربی دریای خزر و برای امروز و فردا جنوب خلیج‌فارس و در ۳ روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: علاوه بر این طوفان حاره‌ای که در حال حاضر در شمال دریای عرب قرار دارد، امشب و فردا شرق دریای عمان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد که در پی آن باد شدید، رگبار و رعدوبرق، مواج شدن دریای عمان و نوار ساحلی سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.