سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان برای جابجایی زائرین حرم رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل ناوگان حمل نقل عمومی این استان برای خدمات رسانی به زائران رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر خبر داد.

 ایوب کرد گفت: با توجه به پایان طرح اربعین و فرا رسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافری استان جهت اعزام زائران به مشهد الرضا از آمادگی لازم برخوردار است.

وی افزود:با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان‌های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس (۲۰دستگاه روزانه به عنوان معین استان گلستان و ۲۵دستگاه به عنوان معین استان خراسان جنوبی) از ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار استان‌های مذکور به منظور برنامه ریزی بازگشت زائرین حرم رضوی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:طرح ویژه تامین و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب برای بازگشت زائرین و کاروان‌های عزاداری از ۱۰ شهریور به مدت ۸ روز استمرار خواهد یافت. 

کرد در پایان یادآورشد:زائران بارگاه امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)، در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.