سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در مهاباد توقیف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۱۸ خودرو سواری و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مرتبط با توزیع و حمل موادمخدر در این شهرستان توقیف شدند.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور شناسایی عوامل توزیع و حمل موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در پی اجرای این طرح، ۳ قاچاقچی و ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۵ نفر معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: کشف ۱۱ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر از دیگر نتایج و دستاورد‌های اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در هفته گذشته‌ای پلیس در این شهرستان بوده است.

سرهنگ اشرفی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: تا زمانی که این همکاری و همراهی بین مردم و پلیس وجود داشته باشد، تمام مناطق این شهرستان برای افراد متخلف ناامن خواهد بود.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیرو‌های انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب ها: کشف و ضبط ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.