سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برادران موادفروش در شرق تهران بازداشت شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ برادر قاچاقچی با ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در شرق پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در همین راستا نیز با انجام پیگیری‌های شبانه روزی از سوی ماموران مشخص شد دو برادر قاچاقچی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و به تهران انتقال داده‌اند تا در میان خرده فروشان موادمخدر توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادر مخدر تهران بزرگ گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شرق پایتخت با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و ضمن دستگیری هر دو برادر در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۸۳ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خانه جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.  

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.