سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی اورژانسی به بیش از ۴ هزار زائر در همدان

 رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: در ایام اربعین به چهار هزار و ۵۶۷ زائر در ایستگاه‌های سلامت استان خدمات درمانی ارائه شده است.

محمد رضا شکوهی با بیان اینکه در ایام اربعین ۱۸۵ حادثه ترافیکی در استان رخ داده است، گفت: بر اثر این حوادث با ۴۲۹ نفر مصدوم و متاسفانه ۶ نفر هم فوت شدند.

او از اعزام ۳۳ نفر نیروی عملیاتی به مرز خسروی و مهران در ایام اربعین که از ۱۸ مرداد تا ۶ شهریورماه است، خبر داد و گفت: در این ایام یک هزار و ۴۶۷ مورد خدمات درمانی رایگان در به زائران ارائه شده است.

رئیس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به برپایی ۴ ایستگاه سلامت در میدان فرودگاه، سه‌راهی بهار و سه‌راهی آبرومند و فیروزان نهاوند، گفت: در این ایستگاه‌ها ۴ هزار و ۵۶۷ مورد خدمات درمانی، ویزیت پزشک و دارو به رائران ارائه شده است.

شکوهی از استقرار ۲۴ ساعته ۲۲ پایگاه اورژانس در مسیر‌های مواصلاتی از سمت ساوه و اراک، خبر داد و گفت: همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفتیم تا بهترین و سریعترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم.

او گفت: بیشترین ماموریت همکاران ما برای زائرین مربوط به مسمومیت‌های غذایی گرمازدگی، گلو درد، تاول پاها، ضعف و بی‌حالی بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان همدان گفت: این آمار فقط مربوط به عملیات‌های زائرین است و جدا از عملیات‌های معمول استانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.