سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازشدن گره ترافیکی محدوده ایستگاه مترو بسیج

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: راهکار‌های لازم جهت اجرای عملیات بازگشایی گره ترافیکی در محدوده ایستگاه مترو بسیج و پایانه اتوبوسرانی منطقه ۱۴ ارائه شده است.

 امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران طی رصد میدانی از محلات منطقه بویژه محور‌های ۵ گانه الگوی خدمت با بیان اینکه ارتقای کیفیت و مناسب سازی پیاده رو‌ها برای تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در دستور کار است، تاکید کرد: بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ رو‌های منطقه برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در کوتاه‌ترین زمانبندی انجام می‌شود.

وی ضمن بازدید از محدوده کنارگذر بزرگراه شهید محلاتی و محدوده منتهی به ایستگاه مترو بسیج، راهکار‌های لازم جهت پیاده رو سازی تا اصلاح هندسی در محدوده این ایستگاه مترو را جهت ایجاد مسیر مناسب و تسهیل دسترسی شهروندان ارائه کرد.

شهرابی همچنین دستور لازم جهت گره گشایی ترافیکی در میدان‌ها و تقاطع‌های منتخب و مهم منطقه را صادر کرد.

در این راستا و با بازدید از محدوده منتهی به پایانه اتوبوسرانی منطقه، اصلاح هندسی تا اجرای اقدامات ترافیکی برای دسترسی و حل چالش‌های ترافیکی این محدوده مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و کالبدی زیبا همچنین تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس کاهش بار ترافیک و ایمن سازی معابر و میادین تا مناسب سازی کالبدی محلات در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه برای رفاه شهروندان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.