سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۹۷ درصد از زائران اربعین با اتوبوس بین شهری به کشور بازگشتند

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: از یک میلیون زائری که از پایانه‌های مرزی عبور کرده بودند ۲۰۰ هزار نفر باقی مانده اند که پیش بینی می‌شود تا پایان هفته به کشور باز گردند.

 داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  همچنان در پایانه‌های مرزی شاهد موج بازگشت زائران اربعین به کشور هستیم گفت: طبق آخرین برنامه ریزی‌های صورت گرفته  با توجه به نیاز زائران همچنان اتوبوس در پایانه‌های مرزی به ویژه مهران قرار دارد و طبق آخرین آمار‌های اعلام شده حدود ۹۷ درصد از زائران به کشور بازگشته اند.

وی ادامه داد: طبق آمار‌ها یک میلیون زائر در مسیر رفت از پایانه‌های مرزی عبور کردند و  تاکنون از این تعداد ۸۲۶ هزار نفر به کشور بازگشته اند این آمار‌ها نشان می دهد که همچنان شاهد موج بازگشت زائران به کشور هستیم چراکه برخی از زائران  ترجیح داده اند که در دهه پایانی ماه صفر همچنان در  کشور عراق باشند.

 باقر جوان گفت: با توجه به دهه پایانی ماه صفر  بخش عمده‌ای از اتوبوس‌ها را به سایر شهر‌ها اعزام کرده ا یم که  با توجه به تقاضایی که در سفر‌های مشهد وجود دارد بتوانیم  این نیاز را در بخش حمل ونقلی پاسخ دهیم.  

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.