سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژنرال اسرائیلی: برای بازگرداندن اسرا، سنوار نباید ترور شود

یکی از ژنرال‌های بازنشسته رژیم صهیونیستی تاکید کرد اگر این رژیم می‌خواهد اسرای خود را بازگرداند، باید دست از تلاش برای ترور رهبر حماس بردارد.

یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اگر این رژیم می‌خواهد اسرای خود در نوار غزه را بازگرداند، باید از ترور یحیی سنوار، رهبر حماس خودداری کند.

براساس گزارش آر تی، او در ادامه خواستار پایان جنگ و توافق برای بازگرداندن اسرا به اراضی اشغالی شد. اسرائیل زیو، رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی به کانال ۱۲ این رژیم گفت: اگر اسرائیل اسرا را بخواهد، حداقل تا پس از توافق، به سنوار زنده نیاز دارد. زیرا اگر سنوار ترور شود، معامله‌ای صورت نمی‌گیرد و اسرا ناپدید می‌شوند.

ژنرال سابق صهیونیستی از سیاست‌های نتانیاهو در رابطه با جنگ در نوار غزه انتقاد کرد و گفت که ملاحظات شخصی نخست‌وزیر باعث شد که جنگ طولانی شود و توافقی برای بازگرداندن اسرا از غزه منعقد نشود. او معتقد بود که بر خلاف میل نتانیاهو که به دنبال طولانی کردن جنگ است، انعقاد توافق به سرعت به جنگ پایان می‌دهد. 

پیش از این خبرگزاری الجزیره فاش کرد که مقامات صهیونیست به شدت از انتصاب یحیی سنوار به رهبری سیاسی جنبش حماس خشمگین هستند. تل آویو سنوار را مغز متفکر حمله هفتم اکتبر می داند و از این رو، آشکارا او را به ترور تهدید کرده است. در همین راستا یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دور از محدودیت های دپیلماتیک آشکارا بر ترور یحیی سنوار تاکید کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.