سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد به ۲۰ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۵ نفر جان باختند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به ۲۰ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر جان باختند.

درخشان، بابیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران پایگاه هلال احمر به ۲۰ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، گفت: طی این حوادث پنج نفر در دم جان خود را از دست دادند که عملیات رهاسازی برای متوفی‌ها به انجام رسید.

وی بابیان اینکه ۱۳ حادثه مربوط به واژگونی خودرو بوده است، افزود: دو مورد حادثه موتورسیکلت، دو مورد انحراف خودرو از جاده، دو مورد تصادف دو سواری با یکدیگر و یک مورد برخورد با شتر مهمترین حوادث رانندگی طی یک هفته اخیر را شامل می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حوادث ۷۵ مصدوم نیز برجای گذاشت، ابراز داشت: بیشترین تعداد مجروحان مربوط به حادثه واژگونی پراید در محور سمنان_دامغان با هفت مصدوم، واژگونی پژو پارس در محور میامی_سبزوار با شش مصدوم، تصادف دو سواری پراید در محور شاهرود_ دامغان، انحراف برلیانس از جاده در محور آرادان_سرخه و واژگونی پژو پارس در محور میامی_شاهرود با هفت مصدوم بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.