سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۹ سارق مسلح از سوی یگان ویژه در شرق تهران

فرمانده تیپ ویژه نوپو از دستگیری سارقین مسلح در محله وحیدیه تهران با اجرای یک عملیات از سوی تیم های عملیاتی نوپو خبر داد.

سرگرد مهدی شریف کاظمی گفت: تیم‌های عمیاتی و اطلاعاتی تیپ ویژه نوپو با یک کار اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی با اشراف از محل مخفیگاه سارقان مسلح در محله وحیدیه تهران توانستند در یک عملیات متهمان را دستگیر کنند.

وی افزود: برابر دستور مقام قضایی و سلسله مراتب فرماندهی با یک عملیات هماهنگ شده توسط تیم های عملیاتی نوپو، در هنگام ورود با اخطار مکرر برای تسلیم شدن سارقین مسلح اقدام شد اما متاسفانه متهمان تسلیم نشده و از ورود ماموران نوپو با بستن درهای ورودی ممانعت کردند، در ادامه ماموران با یک عملیات غافلگیرانه وارد ساختمان و مخفیگاه متهمان شده و پس از گسترش نیروهای هجوم در ساختمان مذکور و در حین فرار، متهمان بلافاصله توسط عوامل نوپو دستگیر شدند.

فرمانده تیپ ویژه نوپو در پایان با بیان اینکه بعد از پاکسازی و تفتیش محل یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب ۱۵ تیری و همچنین ۱۵ تیر جنگی ۹م.م، ۲ قبضه سلاح سرد (شمشیر) و تعداد ۷ بطری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹ متهم به همراه کشفیات بعد از تشکیل پرونده تحویل اداره آگاهی و مراجع قضایی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
انشالله که هفته دیگه به لطف قوه قضاییه عزیزمون مورد عفو و بخشش و آزاد خواهند شد.
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
شرق تهران = تگزاس